torsdag 17 juni 2010

wowowow

när man har duktiga kompisar blir man stolt.
var i Skolparken och hörde på ett band mellan klockan elva och tolv ikväll tillsammans med 30 andra personer. (var tragiskt lite folk där) samt 20972390238 st myggor
FY FASIKEN VA BRA DOM VAR!!! dom var SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄR duktiga på att spela! ÅH!
..det får mig osökt att bli orolig över Musikinstitutet.
hör dom inte av sig därifrån snart blir jag ledsen påriktigt.
kan int dom bara säga ifall jag kom in dit till hösten eller ifall jag sög så brutalt både på att spela gitarr och sjunga så att de int vill ha nånting med mig att göra.
jag vill vetaaaaaaaaaaaaaaaa.


(föresten ska jag opp om 5 ½h. VARFÖR är jag en nattmänniska? varförvarförvarför? :)    )
..(..föresten igen, E's franska bulldog valp Åke är VÄRLDENS GULLIGASTE. hela jag smalt till en blöt pöl när jag var dit idag. och han somnade i min famn :') lilla lilla lilla gulligulligull-gull! vi konstaterade att det är lite konstigt, eftersom att jag egentligen ville ha en fralla och E's egentligen ville ha nånting mer åt golden retriever hållet.. men så har vi tvärtom. jag har golden killen, dom har franskis killen. mystiskt mystiskt. hoppas Theo och Åke blir bästisar iallafall. nu ska jag sova. gonatt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar