tisdag 15 juni 2010

här och där

 (picture: not mine)

bror L och M är ute och interrailar.
som bäst är de och chillar in Italia e parlo italiano. grande!
det verkar så härligt och tungt o häftigt!

jag minns förra sommaren, när jag och 2 toppenpolare satt utanför ett café i stan och åt glass och smuttade kaffe i 4h i sträck. solen sken och vi planerade kommande sommrar, och bestämde oss då för att interraila var något vi absolut måste göra. den ena kompisens syster hade just kommit hem från sin interrail och var väldigt nöjd.
ifall L&M kommer hem och ger ett bra betyg är det nog verkligen någonting att spara pengar för och planera in i framtiden.


för övrigt har jag jobbat lite idag, eftersom att vädret varit bajs (+12c och regn).
när jag anlände hem från jobbet lade jag in stöten och snackade med mamma om Ruisrock.
hon skulle fundera på saken, snacka med pappa och återkomma.
jag tror hon kommer säga nej,
fast å andra sidan är det precis lika stor chans att hon säger ja,
så jag vill tro att hon kommer säga ja också,
iochmed att hon inte sagt något ännu.

jag håller tummarna som seeeedan,
hoppashoppashoppas på att få se Slash och Ozzy och The Sounds osvosv,
och går omkring med ett litet leende över tanken på att möjligheten ändå finns att jag kan befinna mig där med
A, S och J om 3 veckor.
hoppashoppashoppas.
:' )

peace hörni,
take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar