fredag 25 juni 2010

midommar afton

okej,
min midsommar kommer delvis spenderas hemma med gott käk och familj på bryggan,
och sen delvis i stan med kompisarna.


igår var det bästa vädret hittills i sommar.
jag låg ute och lapade sol, åt käk ute, och simmade med E och L här hemma för första gången iår.
vi hoppade från bryggan.
vår brygga är en utomordentligt bra hopp-brygga. den är hög. det är bra.
sen bakade jag och syster cheesecake tills ikväll också. det gick halvbra men luktade så otroligt gott.


på kvällen kom lite folk hit. det var väldigt trevligt. väldigt.
theo fick hälsa på M's lillalillalilla vovve. det gick halvbra.
kvällen bestod på högt av bra musik, fint sällskap, intressanta diskussioner, myggor och soluppgången.
jag och theo steg upp sent idag. skönt.
drog på mig lite kläder, fixade käk till theo, drack lite och drog ut och gå med honom 45 minuter. VARMT som TYSAN.
när vi kom tillbaka fick jag morgonmål bestående av smörgis, blåbärsjoghurt med myssli, jordgubbar och ett glas PUCKO. lyxigt. gott. mhm!

saker att göra idag:
1. bestämma mig för ifall jag ska ta ett dopp eller hoppa i duschen
2. fundera ut kläder
3. ha skoj


får en gång till konstatera att man har tur som har fina vänner,
och önska er en fin midsommar,
det tror jag att jag kommer ha!
peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar