måndag 28 juni 2010

sommar rea

försökte stiga upp före klockan 11 imorse. tror jag lyckades faktiskt.
cyklade till stan med E nån timme senare och fick minsann gjort ett och annat.
köpte 3 jumprar, 1 peace armband (feels kinda like my thing, yep) och ett par delfin-simglasögon plus serpentiner (serpentiner är något varje människa behöver med jämna mellanrum och mitt lager var slut).
dessutom lyckades jag få fixat mina Levis shorts, som jag inhandlade iförra åras i september men som det fattades 2 knappar på, hos skomakaren. nu sitter dom som en smäck och är helt jättejätte bekväma.
tror dom kommer bli standard plagget för juli månad.

nu ska jag sätta mig ute på kökstrappan med Slash-biografin och inta lite kvälls sol.
sen blir det nog en promenix med theo.

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar