tisdag 22 juni 2010

musikinstitutet

 (tror det är det första fotot på mig och min gitarr dethär. här är jag 13 år och hemskt koncentrerad på att få gitarren stämd. minns hur knepigt det var att stämma den, att orka hålla ner fingrarna och inte missa strängarna, att lära sig ackord och fingersättningar. åh. minnen.)

idag kom det. brevet från musikinstitutet.
mamma ringde och meddelade att det hade kommit.
när jag kom hem öppnade jag det lugnt och sansat;
drog försiktigt upp klistret på kuvertet och vek sedan upp pappret.

det stog ungefär, kort och gott att



JAG KOM IN TILL MUSIKINSTITUTET MED ELGITARR SOM HUVUDINSTRUMENT!!!!!!!!!!!


jag är nog rätt glad just nu.
hihi.
yesyesyesyesyesyesyes.
JIHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

nu SEEEDAN ska jag lira gitarr. fyfasiken vad bra jag ska bli. åh. pepp pepp pepp pepp : ))))))))))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar