fredag 18 juni 2010

som jag trodde, precis som jag innerst inne visste

blev förståss ett "nej" angående Ruisrock.
förståss.
tycker verkligen att de e synd.
verkligen.





dock, får jag endå åka till Ruisrock på söndag och se Slash. ..vilket är HELT AWESOME&UNDERBART! :')

fast eftersom att jag är en fruktansvärt långsint person så känns det endå synd att jag inte fick åka alla 3 dagar dit med A, S och J, det visar ju lixom hur svårt de har att släppa taget om en.
ibland känns det verkligen som att man är överbeskyddad till max och som att man fortfarande tas som en 12-åring. nu menar jag int bara pågrund av dehär med Ruisrock, klart jag förstår varför de säger nej, utan överlag...men som sagt, så nog förstår jag ju.

nåja, är iallafall jättejättejätte glad över att jag får åka dit på söndag och se Slash. åker dit med bror V&A och ser mannen med det stora S:et.<3 ..dessutom blir det en natt på hotell efter det och sen får jag åka med och hämta bror V&A's franskis valp på måndagen. blir jätteskoj!

nu ska jag hoppa i duschen.
var ute och springa 40 minuter och hann strax på 7 kilsa både efter cykelbanan och i terrängen.. känns rätt bra faktiskt, med tanke på att jag inte varit ute och springa på 1½vecka plus att jag hade laddat upp med en stor portion glass just före.
men åh alltså, att springa är nog bra för själen. efteråt är huvudet helt tomt och rensat och man är som en ny en, och dessutom genomsvettig. skönt skönt skönt.


(föresten hälsade Theo på E's hund Åke just. gick relativt bra, bortsett från att Theo var totalt crazy, drog som en tjur(!) och flåsade som en astmatiker, tungan blev blå när han inte fick någon luft och tassarna spretade åt alla håll och vevade i luften. såg lite ut som ett tragiskt försök till luft-simmning. inte speciellt vackert eller något som gjorde mig stolt över min hund. ..fast crazyness:en berodde på Kevins hund Berta som oxå var närvarande. tror Theo blev kär i henne. Hon blev inte kär i Theo.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar