söndag 13 juni 2010

musik

hej bloggen.

idag har jag upptäckt ny musik;




och



dessutom ska dom senare nämnda tydligen ha ett gig vid After Eight i Jeppis i höst.
inte illa, inte illa. not bad.
på tal om After Eight
så ska Salem Al Fakir spela där i juli. jag tror jag vill gå och se honom.
dock blev jag inte så imponerad av hans bidrag till melodifestivalen iår,
men bland hans äldre låtar finns några rätt svängiga.
skön kille, fint hår!


imorgon ska jag jobba lite.
städa, sortera papper... jiihaaa...
bara jag kommer mig i säng ikväll.
detdär med att gå och sova tidigt har jag aldrig lyckats riktit bra med.
är mycket hellre oppe sent och sover länge på morgonen.
eller jag gillar ju egentligen att stiga upp tidigt på morgonen,
allt är så tyst då. men när man går och sova sent orkar man inte stiga upp tidigt.
det är anledningen att mina nätter under det 1a året i gymnasiet
har bestått av, i medeltal 5-6(-7)h sömn/natt.
föresten är det inte bara 1a året i gymnasiet det har varit ett problem.
så länge jag kan minnas har det varit ett problem. 
iallafall sålänge skolan är inblandad i bilden. på helgerna är det inget problem.
det i sig är inget problem. det är sedan skolan som gör det till ett problem.
så ser jag iallafall på saken :)



(bilder: från googles bildsortiment och från bandets myspace)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar