söndag 13 juni 2010

hmmmammajammajammajamma



ångrar redan nu att jag ska och jobba imorn,
har sjuuukt mycket inspiration till att lira o jamma nu.
men men.
a man gotta do what a man gotta do.
och ifall det går vägen,
och jag får dra på ruisrock blir jag gladast i världen och då går det åt lite stålar. då är det bra att man jobbar.

(förstår ni hur glad jag skulle bli? förstår ni hur otroligt glad jag skulle bli? tror inte jag skulle förstå det själv heller. (kunde väl kanske jämnföras lite med känslan av att ha snackat med Bruce Springsteen för 2 somrar sedan..) jag skulle få se Ozzy OCH Slash OCH Belle&Sebastian OCH Florence&The Machine OCH The Sounds!!!!! OCH jag skulle få umgås med 3 härliga tjejer och se massor med andra människor som diggar musik. skulle vädret vara bajs kunde jag inte bry mig mindre, eftersom att jag fortfarande skulle få se Slash!!!! ..dessutom finns det regnrockar, paraplyn, gummistövlar, duschar vid campingplatsen och en smart uppfinning som kallas "tak". )

nu måst jag nog iallafall lägga mig ner i sängen
och försöka sova lite.
fast om jag inte somnar är det nog nästan tillåtet att lira lite gitarr en stund... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar