söndag 31 oktober 2010

Taking Woodstock


Taking Woodstock
är filmen som gäller ikväll,
och mina förväntningar och förhoppningar på den är inte speciellt låga.

fastän jag själv aldrig befann mig vid Woodstock (av ganska självklara skäl)
och inte existerade på 60-&70-talet,
ligger detta område mig så varmt om hjärtat att det nästan bränns.
jag har, enda sedan första gången jag hörde talas om Woodstock -69,
och allt vad som hör därtill,
varit övertygad om att jag är född på fel årtionde.
(en miss på sisådär 42 år)

en grej som inte direkt skadar är att en av mina absoluta favorit skådespelare Emile Hirsch
råkar innehava en roll i filmen. jihuuu!



peace out,
nu ska det tittas film!

2 kommentarer:

  1. "i was born to late to a world that doesn't care. oh, I wish I was a punkrocker with flowers in my hair..." :) jag citerar solo med sånger åt dej varje dag :D kanske vi börjar kommunicera på det sättet?

    i see you later alligator!

    SvaraRadera
  2. :D
    mitt i prick & underbart bra!
    jag tycker det är en strålande idè!

    l8er br0!

    SvaraRadera