torsdag 14 oktober 2010

storm och rusk

såhär några stunder senare efter förra inlägget har jag nu bytt skiva till Bob Marley samt lagat så pass mycket läxor att jag tyckte att det fick räcka.


kom att tänka på julklappslistor idag.
jag tycker att det är var och en människas skyldighet (som sportar med att ge/få julklappar) att göra sina nära och kära medvetna om ens julklappsönskelista.

jag har påbörjat min lite i huvudet.
(det är bland annat sånt jag gör på timmarna i skolan. rätt underhållande jämnfört med undervisningen...)
hittills har jag kommit fram till dessa:
  • ett fadderbarn
  • en fin, stor och praktisk toalettväska
  • en stor och fin axelväska, gärna i läder med remmar och spännen. stor gärna så kameran ryms med!
  • en jamaica väska (jag har en väska kallad "jamaica-väskan" av en kompis för tillfället men den har använts så flitigt under sommaren att den nu börjar se riktigt trött ut.)
  • en LP spelare

thats it for now. nu ska jag duscha och laga toast i toastjärnet här. 5/5 toasters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar