söndag 24 oktober 2010

Moro!

nå MORO!
tänkte bara säga hej,
och att jag sitter här med pyjamasen i skrivande stund, ännu 16:57,
att denhär söndagen är som en lördag eftersom att jag har höstlov ännu imoron,
och att jag nyss kikat igenom lite filminspelningar från gamla keikkor i min tidiga ungdom. hm.. what can I say? endel grejer är riktigt pinsamma att kika på och jag blev ibland tvungen att gömma ansiktet bakom händerna.
man var liten (mindre än nu iallafall), oerfaren av att uppträda inför folk, relativt obekant med sitt instrument och allt detta ledde till en märkbar nervositet.
men äh, erfarenhet är bra grejer och man måste klanta sig och vara lite pinsam för att kunna rätta till grejs och få nån lärdom av det.

nu ska jag käka gröt.

(om nån undrar varför jag har bajs på knäet så var det för att Theo drog omkull mig i skogen när han såg en igelkotte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar