onsdag 6 oktober 2010

im leaving on a jetplane (train)

idag har jag blivit underkänd i biologi kurs 2,
vilket betyder att jag ska skriva om provet om nån vecka.
lagom läckert.
idag har jag även fått reda på att jag fått vitsord 10
i alla uppgifter jag utfört hittills under konstkursen.
läckert.
ikväll ska jag klotta ihop en fin bild på temat "Människa i rörelse",
och lämna in den imorgon, om än en dag för sent. men iallafall.
...i vilket fall som helst blir det en 10:a som vitsord i konstkursen.
bra.
hoppas på bra vitsord i musik också. hoppas hoppas.


nog snackat om vitsord och skolan;
imorgon ska jag spendera some quality time med VR,
och infinna mig i vår huvudstad Helsingfors mot kvällskvisten.
underbart trevligt och skönt!
super skoj!
kalaskul!
5/5 toasters!


nu ska jag pressa ner de sista grejerna i kappsäcken,
översätta finskaläxan,
och klotta ihop dendär till teckning.
shena!

3 kommentarer:

  1. välkommen! jag har dejt med Iia på m-bar (passande nog) 19-tiden, så kan säkert möta upp på stationen 19.52. kalas!

    SvaraRadera
  2. tackar det ödmjukaste,
    dass klingelt ganz toll!
    vi ses!

    SvaraRadera
  3. ...eller klingt kanske det nog heter

    SvaraRadera