fredag 29 oktober 2010

lika

Idols nittiotalstema ikväll prickar mitt i pricken där man ska pricka.
med det, syftar jag på
att jag lärde mig spela Wonderwall med Oasis "rätt" på gitarr för nån vecka sen,
att Reggae är den musikstilen jag hört på absolut mest det senaste halvåret (syftandes på Weise's framträdan),
att Pearl Jam är ett av banden som spelats flitigast ur mina högtalare under hösten,
att "Nothing Compares To You" är en av de låtar min mun har format till ljud under Oktobermånad,

trevlans!

dessutom blir jag bara mera och mera kär i Jay för varje gång. wow wow wow.

2 kommentarer:

  1. :D vi har nog synkat hjärnorna på nåt sätt, jag älskar också Pearl Jam för tillfället! .. och är ju förstås ett evigt oasis fan :)

    SvaraRadera
  2. yeah!
    as I said;
    jag tror att våra hjärnor är släkt,
    alternativt av samma modell!
    :) :) :)

    SvaraRadera