onsdag 13 oktober 2010

aaasöm schitt

  1. har med bror L's hjälp fått beställt efter en iPhone åt mig! finally!
  2. musik lektionerna i skolan förgyller hela skoldagen! idag jammade vi hela timmen och nu ser mina fingrar ut såhär tackvare allt kontrabas spelande. sweeeeet! i like it! dessutom blir det troligen en sovmorgon för oss i musikgruppen på fredag, eftersom att läraren är snel. att börja 09:25 istället för 08:15 klingar fint i mina öron.
  3. det är onsdag idag, vilket betyder att det nästan är fredag!
  4. imorgon flyttar jag några hundra meter hemifrån för 4 dygn, och agerar kattvakt åt syster T & S.
  5. KLABBI HE

2 kommentarer:

  1. åh nej, förlorar du din förmögenhet nu? inte tappa den i kaffemuggen!

    SvaraRadera
  2. nej nej, köpte den begagnat så den va int nå många 10-lappar dyrare än min nuvarande :)
    och NEJ inte tappa den i kaffemuggen/wc stolen/spånbanan vid östanpå.

    borde NÄSTAN införskaffa ett band att hänga den i runt halsen så den säkert är trygg

    SvaraRadera