onsdag 27 oktober 2010

yrbollen

har drömt massor med konstiga saker inatt,
och vaknade imorse yrare än någonsin tidigare.
   var så pass yr att jag konstaterade "näe, nu måst jag nog sova en stund till, för dethär blir int till nå.",
så sagt och gjort sov jag en stund till. vaknade en kvart senare fortfarande lika yr,
försökte ta en dusch, men konstaterade ingen förändring.
gick ner och käka morgonmål, och var efter det "normal" igen.

det var en sjukt mystisk känsla. grejen var inte den att jag skulle ha varit yr i den meningen att allt snurrade och att jag hade svårt att hitta balansen.
balansen var tiptop,
men alla tankarna i huvudet for runt runt runt och massor med ord swoshade förbi. det gick inte att tänka klart och det var sjukt konstigt. går inte att förklara känslan. sjukt läskigt.

jag undrar allt vad farbror "Kalle" vid Konditoriet hade i sitt kaffe igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar