söndag 22 augusti 2010

Yogi tea

åh jisses,
dethär senaste dygnet har varit helt upp, sen ner, sen upp och käpprätt ner, sen en "men skärp dig?!" tanke varpå det stigit upp igen... upp och ner.
jag skyller på 2 saker:
1. skolan
2. hösten

nu dricker jag indiskt Yogi té (kryddigt som tusan!) och hör på Ravi Shankar. den indiska feelisen är påtopp.

(föresten så trotsade jag vädret ikväll och mötte upp lite kompisar, för att höra på Ankara i Skolparken. killarna är 14 år, spelar 1-klassig progg/doom och äger rätt och slätt. dom är så BRUTALT DUKTIGA, spelar helt SPARKA RUMPA musik och jag blir bara helt lycklig i magen av att se och höra dem. SÅ SJUKLIGT BRA!?! jag vill oxå jag vill oxå jag vill oxå.
fy FAN vilket ÖS! :D tight, fylligt sound, och alla 3 är helt uber skillade på sitt instrument... alltså...
wohoooo!
så så så så så bra, och de går dessutom framåt i rasande fart, och blir bara bättre och bättre och bättre. applåder applåder, serpentiner, ballonger, tårta, partyhattar och konfetti.
(ja, det är sällan jag blir såhär till mig))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar