torsdag 19 augusti 2010

toschda

theo har blivit en rädd och bitsk mes, mot sin lilla hundkusin Igor.
jag finner det ganska så typiskt att han ska ta till ett sånt beteende, mot en av de få hundarna han verkligen måste lära sig att komma överens med under sitt liv. men men, saker brukar ju ha en tendens att krångla till sig...

ikväll har jag varit på infotillfälle med Musikhuset,
fått inbokat tid för gitarr lektion, samt lyckas pricka in teorilektionen på samma gång som min kompis. GREAT!
det kommer vara han och jag, samt några 9 åriga småpluttar där. spännande spännande, here we come alla G-klavar och F#m ackord, 4/5 takter och trioler,
för NU. SÄDAN. SKA. JAG. LÄRA. MIG. DETHÄR.

(imorgon är det fredag, imorgon är det fredag, imorgon är det fredag... jippiejippiejihuuujeeeee!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar