onsdag 4 augusti 2010

hemma igen i Larsmos gröna skogar

anlände, efter en helt super vecka med M & L nere i Helsingfors + Tallinhelgen, till ett mulet Bennäs kring 19 tiden ikväll. väntade på att mor skulle plocka upp mig, och sedan åkte vi hem.
blev väl emottagen av en löjligt glad hund, tog en liten promenix med honom, och slevade sedan in moderns mumsiga mat.
nu mumsar jag på en ytterst delikat Lakumatto och surfar efter ställen att studera musik på i Svealandet efter gymnasiet. det verkar finnas ungefär tysen ställen. hjälp.

vänligen,
kom med förslag.

en dusch är det nästa som står på schemat nu,
jag tyckte uppriktigt sagt synd om damen som var tvungen att sita bredvid mig i tåget idag.
jag är en tvätt äkta slöusk för tillfället.
very well,
får tuta en natt här hemma och imorgon drar vi iväg till Vexala och sover där resten av veckan.

peace out!

(nästa gång du går förbi ett Robert's Coffe, bör du köpa en glassboll av sorten Peanut & Butter. jag och M fick varsin glass när vi traskade iväg hemåt från Stockmanns idag.
OTROLIGT GOTT?!?! bästa glassen jag ätit på år. aaaaaaah)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar