måndag 30 augusti 2010

nr. 200

lite statistik på diverse saker:
- dethär är mitt 200:nde inlägg här.
- igår var det 4 år sedan jag köpte min första egna elgitarr, med andra ord 4 år sedan jag började spela gitarr "på riktigt"
- om ca. 21h sitter jag just nu på mitt livs första musikteori lektion, följt av mitt livs första gitarrlektion. PIRRIGT.


ny vejt ni.
dagen har förövrigt gått åt till att snooza väckarklockan imorse, duscha, käka gröt med hemgjord blåbärssylt och hembakta semlor till morgonmål med en tillhörande kopp ekologiskt kaffe, cykla i turbofart till kakka-skolan och överleva där från kl. 8-16, cykla hem, laga lite läxor och gå på långpromenad med theo.
nu återstår endast för mig att gå och sova. kemiläxan så... nej.
men, före sovdax ska jag få jamma loss lite med gitarren. en perfekt avslutning på dagen.

jag återkommer efter den ytterst spännande morgondagen!
peace out!


ps.
IDAG HAR JAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN SPELAT PÅ EN KONTRABAS! total, fullkomlig lycka. jag var i extas.
ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar