onsdag 25 augusti 2010

se toimiiiiiii

min laptop fungerar igen!!!!!!!!!!!!!!! yesyesyes!
himla skönt, skulle verkligen känts dumt att bli flera 100€ fattigare, bara för att man råkar klanta till det mer än vanligt och kippa sitt vattenglas över sin dator. onödigt. tur att den lever!

ikväll slår för första gången skoltröttheten in riktigt på riktigt... efter 1 vecka & 1 dag i skolan.
imorgon är det ytterligare igen en 08:15-15:45 dag på schemat.
klockan ringer 06:40, jag hoppar i duschen och åker iväg till skolan en dryg timme senare. kör igång med kemi från morgonen. lockande lockande...
det som dock är destomer lockande är helgen. endast 2 dagar kvar nu, sen firas Venetziansk med raketer och grejer. blir troligen att hitta på nåt med killarna som vanligt, skojskoj!

nu ska jag käka vidare på min delikata portion av Ainos äppel-kanel glass med kinuskisås, och låtsas som att mitt A4 papper med uppgifter som jag har till läxa i tyska visst är lagat.

peace out!
 
(är sjukt sugen på att uppdatera garderoben med lite fint inför hösten. ovanför, på bilden, är en "ny" (ny för att vara min, köper faktiskt rätt sällan kläder) favorit från Monki som jag köpte i Helsingfors under veckan jag bodde hos L&M. mera såna sköna, stora tshirts!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar