lördag 14 augusti 2010

lördagkväll

blev efter mycket om och men, till att spendera fredagskvällen vid villan. har i efterhand fått höra att killarna spelade superbra i fredags på P-ung festivalen Pedesi Live. sånt är skoj, synd att missa dem!
idag har temperaturen legat kring +30c i skuggan, och vi på villan har simmat och simmat och suttit i skuggan och flåsat.
jag och mormor, som var på dagsvisit, åkte hem kring 4-tiden i hennes kokheta lilla röda golf.
i nykarleby stannade vi på glass, och sen, väl hemma, vinkade vi hejdå.
20 minuter senare hoppade jag in i F's bil, och så åkte vi två och handlade käk till morgondagen, då vi åker ut till hennes villa.

nu sitter jag här hemma i vårt tomma hus. det är brutalalalalaaaaalt varmt här inne och Hanoi Rocks spelas på hög volym.
det är löjligt skönt att vara ensam hemma en kväll. sista lediga lördagen dethär sommarlovet, som utan tvekan har varit det bästa sommarlovet hittills i mitt 17 åriga liv. helt jäkla fantastiskt bra har det varit!

nu ska jag käka vidare på min utsökta YOSA-joghurt, och sedan ta ett dopp i sjön. funderade ett slag på att fara ut och springa, men insåg snabbt att det skulle vara självplågeri i denhär värmen. så det skippar jag. buhu.

trevlig kväll till eder,
& givetvis,
peace peace peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar