fredag 25 mars 2011

Tretorn


idag är en bra dag.
försov mig i morse och anlände försent till skolan. jag emottogs med en stor kram och ett "VÄLKOMMEN!".
där är en av de många skillnaderna som finns mellan att gå i JG och att gå på musikperiod.


jag hade en gång ett par gula stövlar i lågstadiet, men de blev för små. jag har saknat dem enda sedan dess. i tisdags fick jag ett par gula Tretorn gummistövlar (se bild) av mamma. nu vill jag endast bära gula gummistövlar resten av våren.

i onsdags åkte jag, syster t och sven till After Eight på Culture Club's "Because the Night".
1h chillig musik, en kopp, - som vanligt, utsökt kaffe och en kokosboll senare, och vi gick åter ut i kylan som lite lyckligare och lite chilligare människor.

igår var det torsdag. då somnade jag hela tiden.

idag är det fredag. vi har haft en suverän skoldag, som inleddes enligt inledningen på detta inlägg (vänligen se ovan) och fortskred med massage, mystiska övningar, stämsång och porter stek till lunch. skoldagen avslutades redan 12:34 och jag och mor åkte iväg till Kokkola för att göra några riktigt läckra rea-kap.

ikväll ska jag ta det riktigt riktigt riktigt lugnt. riktigt riktigt riktigt lugnt.

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar