tisdag 1 mars 2011

göttigöttgött

bandövningen; check.
jag är glad för att jag får spela med dom jag får spela med, trots att de är rätt mycket duktigare än vad jag själv är. det att jag ligger i underläge gällande skillsen och kunskapen, det ger mig motivation (läs: ytterligare motivation) till att fortsätta öva, fortsätta jobba och vilja bli bättre. att jobba från underläge är Tha Shiet.

sjuka magmuskler; check.
nej, har dessvärre inte varit och tränat fastän det onekligen behövs med tanke på hur min rygg mår... jag har däremot spenderat måndagskvällen tillsammans med min äldsta och första tjejpolare. länge sedan sist, men precis lika bra som det alltid är.

yö leffa; soon check.
ska dra på mig pyjamasen nu och kura ihop i soffan under täcket. jag har för tusan sportlov och ska därmed unna mig en film trots klockans mängd och massa.


peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar