onsdag 9 mars 2011

keikkan

nu är den genomförd. det var massor med människor som varit snälla och tagit sig tid till att komma och lyssna, lovorden och berömmen haglade efteråt och mina bandmates är nog bäst och härligast i världen :)
enda minuset är att jag inte hörde mig själv nån gång alls under spelningen, mer än vad man hör en mygga när man åker traktor. skulle varit himla skojigt att veta vad jag själv spelade/sysslade med, ifall gitarren var stämd, ifall jag spelade i rätt tonart nångång och var det gick fel. men nej fasen, ingenting. (åh. suck.)
aja,
skoj med spelning iallafall, lär blir flera under våren/sommaren och förhoppningsvis har jag då
1) en gitarr som fungerar
2) hittat nån vettig pedal
3) tillgång till att höra mig själv under spelningen.

men anyways, skoj och tack till er som var där!
nu blir det Theo promenad, käk, uppackande av grejs, dusch och sist men inte minst;
ytterligare en natt med påtok för lite sömn.
kommer vara helt död i helgen. shiet asså.

peace.

2 kommentarer:

  1. Super-performance!! Vi var många som gillade kvällen. Häftig musik och proffsigt framförande, tack!

    SvaraRadera