torsdag 3 mars 2011

Personligt Rekord


slänger in den första bilden på mig med en gitarr, hösten 2006 var jag 13 år och hade nyss köpt gitarren på bilden för 40€. känns som nån annan än jag själv när jag tittar på fotot.

idag har jag slagit mitt gamla rekord på 6h lirning.
idag har jag spelat i 7h.
sick man, sick
...och de har varit TOTALLY AWESOME!
bandövningen gick fint oxå, och setlistan är grejjad.
det börjar ta form dethär nu, trevligt som tusan. åh vad peppad jag blir, och åh vad nöjd jag kom på mig själv med att vara idag under bandövningen då vi stog intryckta i ett litet rum med en stor fet flygel mitt i och spelade för allt vi var värda. efter att låten var slut sjönk alla ihop i små högar på sina platser. det är tung musik I'll tell you.
...men NOG är det SJUKT SKOJ :D
trivs så brutalt bra med musiken.
och våren dessutom, imorgon blir det vårjacka! jippie!
vårjacka, frissa, kokkola och förberedelser inför lördagens stora happening :)
gillar läget.
gillar läget.
gillar läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar