torsdag 20 maj 2010

värme

idag har det varit ytterligare en stekhet dag.
efter att ha genolidit skoldagen och fått sluta 50 minuter tidigare eftersom att jag skrivit klart modersmåls-essän, satt jag mig utanför skolan och solade i 1h och pratade med fina människor.

väl hemkommen hoppade jag genast i bikinin för att fortsätta utevistelsen.
sol, en molnfri himmel, +25c, torsdageftermiddag och Matilde kakao-dryck från danmark
utgjorde en fin fortsättning på eftermiddagen.

imorgon är det fredag. skönt som tusan. denhär helgen blir bra känner jag på mig.

föresten,
idag är det 3 veckor tills KISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ifall allt går bra, står jag om precis 3 veckor, eller 21 dagar,
 mitt i folkvimlet och trängs och blickar upp mot en scen väntandes på dom.
iiiiiiiiiiiiiiiiiih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar