lördag 1 maj 2010

att cykla runt i ösregn bara för att man är så arg

vet ni?
jag har så hemskt fina vänner.

igår var det sista april och därmed alltså vappen.
kvällen blev långt ifrån vad jag tänkt mig från början.
blev aningen osams med päronen.. cyklade 2 varv runt vikarholmen i ösregnet fören jag vågade mig till josses, var så arg. jag hatar människor som tror att de alltid har rätt,
och bara kan komma o avsluta en diskussion mitt i och bestämma att
"nu vill jag att vi gör såhär och alla andra ska därmed göra som jag säger, punkt slut." 
URK.

anyway,
jag&josse chillade hos henne en timme och käkade lite.
sen redde det ändå upp sig med päronen, som det brukar göra,
och vi blev sist o slutligen förda till tonis villa.
blev en helt perfa kväll sen,
och 01:20 somnade en trött kecka i sin säng igen.

jag har så hemskt fina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar