måndag 10 maj 2010

bleeding love

idag har jag slagit mitt egna rekord i näs-blödning.
både ur näsan och munnen kom det, i enorma mängder, och hela handfatet färgades rött.
när det inte tycktes sluta nångång blev det nästan lite läskigt.
fast sedan slutade det iallafall. 
tur.

idag har jag spelat volleyboll i skolan och flämtat som en astmatiker eftersom förkylningen verkligen ligger i sitt essä ännu och kondisen därmed dalar neråt. vanligtvis brukar jag faktiskt inte flåsa som ett ånglok av att gå runt i cirklar och veva med armarna.


ikväll står "packning" på schemat och kl. 19 lägger fader vår på grillen.
Nisses biffar skall avnjutas i sällskap av systern, större storabrodern & A, jag, pappa samt modern. det är den sistnämnda vi firar i anledning av morsdagen igår.

imorgon hoppar vi från NORBUSANG gänget på 15:23 tåget mot helsingfors, och jag får hälsa på bror L & M en natt fören gänget på onsdag drar vidare och tar flyget till Köpenhamn och Malmö.




peace&love,
vi hörs då jag är tillbax. 
puh, det är tungt att hålla på med musik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar