söndag 9 maj 2010

Skolmusik 2010

är back on track in larsmo sedan inatt vid halv 3 tiden.
förkylningen är still going strong; rösten är hes, näsan rinner och ögonen känns som att nån skulle ha pressat citron i dom.

dagens morsdags planer innehåller inga morsdags-grejs alls.
känns dåligt av mig att inte åka och gratta mormor,
men nästanästa vecka blir det istället när det finns mer tid.

idag ska jag packa upp väskan från Skolmusik på Åland, 
och sedan packa ner inför iövermorgon då jag och 9 andra personer från gymnasiet åker iväg till NORBUSANG i Malmö.
idag ska jag även duscha. jag kan ärligt talat inte minnas vilken dag jag duschade senast, och tror aldrig jag varit såhär äcklig förut. ..men så går det när man är folk från 3 olika skolor som sover i en stor idrottshall, vilken har 7 toaletter.
yeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar