måndag 31 maj 2010

kopiera från en annan av mina sidor

 (lame )
fast
istället skrev jag;
att imorgon börjar juni,
att 17 år blir ett faktum på fredag,
att sommarlovet börjar på lördag,
att Sauna Open Air-biljetterna fortsättningsvis är obeställda,
och att det nästan är tur att vi har provvecka i skolan nu
för det betyder att jag måste tvinga mig dit.
skulle vi inte ha provvecka,
känner jag nämnligen en person som inte skulle befinna sig i skolan.


imorgon


ska man plita ner rader på finskaprovet.
jag har inte öppnat finskaboken än.
jag har däremot:
-sovit
-suttit med benen i kors mitt på gräsmattan, stirrat framåt med solen i ansiktet och sjungit högt med foo fighters i öronen
-konstaterat att jag efter 1 år i JG är precis lika trött på den skolan som jag var på Cronhjelms efter 3 år
-längtat något vansinnigt efter känslan när man springer, fryser och dyker
-bestämt mig för att "det går som det går nu"



har tappat, orkar inte lyfta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar