tisdag 28 juni 2011

Ååååå åka pendeltåååååg, jag e en (cool) loooser babyyy, jag har (fortfarande)inget körkooort

VR, rinkkan och jag,
jag, rinkkan och VR.

en fd kvargburk, en persika & en morotspirog senare...
kvar återstår 3 h 15 min, och jag har inga problem alls med att fördröja tiden;
laku&choko, portugisk ordbok, White Line Fever (djisös vad jag hållit på länge med den!), SKiFTASi - u name it.

jag hoppas för allas bästa att ingen behöver sitta brevid mig under hemfärden, eftersom att jag på 20 minuter(!) tagit mig från L&M's till tågstationen och in på ett tåg (RÄTT tåg dessutom!),
i +25 med stekande sol OCH min numera bergis 15kg rinkka.
behöver inte gå in på detaljer, men ni förstår vart jag vill komma, och anledningen till att det blev lite brådis var för att S-Market hade så sjukligt många kvarg sorter. FÖRSTÅ vilken beslutsångest jag fick?!?!!! (det blev en mango-ananas tillslut)

nåväl, slutet gott och magen nästan mätt och planerna i huvu snurrar runt.
...fast först ska jag hem, jobba, träffa resten av familjen och THEO och alla polers,
leva villaliv, äta morgonmål på bryggan, cykla hem i den ljumma natten och köpa öl lagligt.
(sen, sen vänta bara! outubro!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar