fredag 3 juni 2011

sjutton år

mitt år som sjuttonåring har utan tvekan och sammanfattningsvis varit det absolut bästa hittills i mitt liv.

här kommer bara en liiiiten liiiten liiiiten del av vad som hänt under året. en liiiiiten liiiiiten del.
spontanitet x 23525235.
älskaaaaaaaar't.
se och njut;



























































































...och imorgon nurå....
jissesjösses! ÅTUSANOXÅVADPEPPADJAGÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!
sista kvällen som sjuttonåring och jag dansar barfota över mitt golv,
sprider ut shorts och bikinin och skavsårsplåster och blommiga sommarklänningar över hela sängen och
min mage pirrar som ett tomtebloss.

f-e-e-l-i-s.

2 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder! höll på att garva ihjäl mej när jag skymta monster energidrycken på beachen... det var tider det..! he gör vi om!

    SvaraRadera
  2. tusen tacktacktack :)))

    hahaha, de var fantastiskt.
    he gör vi så säääkirt om!

    SvaraRadera