torsdag 2 juni 2011

det regnar. mina ögon regnar.

kvarg,
rabarber,
hallon,
och just när man tycker att syrligheten tar överhand; färska jordgubbar.

ett regn
en torsdag morgon.
en ledig dag.

jag blir tårögd.
hela jag ler.
rabarber är så gott (nästan så jag kunde smuggla ner rabarber i rinkkan)
och födelsedagsjordgubbarna är sötast i världen
och det kvarstår TVÅ dagar fören äventyren sätter fart.

jag kan inte stå still längre,
jag bokstavligen studsar på stället.

om 4 dagar hoppar jag på tåget.

fast först är idag. idag ska jag njuta.
spela gitarr gitarr gitarr gitarr och mera gitarr,
börja packa rinkkan (!!!!!! :DDD :DDD :DD),
sjunga högt för huset är tomt
och se en film för det var länge sedan.

men först av allt ska jag nog äta opp mitt morgonmål.
kände bara att jag behövde dela med mig av några yra meningar.

pEAcE out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jabadabadooooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar