lördag 10 juli 2010

tänkte bara påpeka

jag.har.så.fina.vänner.

F hade blivit sjuk i feber eller något liknande,
så det blev en kväll hos T's med killarna istället.
kan int annat än konstatera att dom är härliga karar domdär :) (öhöhm karar öhmhm)
med löften om att fota <3SLASH<3 åt dem imorgon som en gäälning,
stack jag därifrån strax efter klockan tio.

nu är jag "hemma" hos S's och syster T's igen och blir iakktagen av Nils Katt.
ska fixa ihop lite macker, käka lite joghurt och fortsätta på gårdagens Friends-tittning.

om 24h står jag just nu i trängseln och väntar på Slash.
det känns heeeeeeeeeeeeelt overkligt.
wow.
jag förstår det inte själv
och är nästan för glad för mitt eget bästa.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


peace helt jätte massor!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar