tisdag 6 juli 2010

skiss

något som varken går att påverka eller styra, är när kreativiteten och inspirationen smyger sig på.
ibland önskar jag att att dendär rätta, väl igenkända känslan ska uppstå, men den kommer inte.
andra gånger kommer den när man absolut inte är beredd på det.
man har då två val;
1: strunta i den.
2: ta tillfället i akt och göra något av den.

ibland blir det bättre,
-ibland sämre.
ibland resulterar det i något riktit riktit uruselt dåligt,
och ibland åstadkommer man något av det bästa man någonsin lyckats åstadkomma.

ibland gäller det musik, ibland att rita, vissa gånger att städa, andra gånger att göra käk, ibland att träna, ibland något helt annat.

ikväll ritar jag. tog en snabb webcam bild på min skiss so far. det ser ut som att tjejen i fråga har världens största fejs på kortet o korta korv-armar, det hoppas jag att hon inte har.
nu ska jag skissa vidare.
peace out bros.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar