torsdag 14 juli 2011

från och med igår och framöver

...ska jag vara snäll mot min rygg.
på riktigt.
verkligen anstränga mig.
för den är inte ok alltså.

igår var jag snäll.
idag har jag varit ännu snällare.
detta belönades följaktligen med Harry Potter bio igår tillsammans med D, E, L, H & E och
en nalkande filmkväll hemma i stan ikväll med fruktsallad och godis tillsammans med F.

imorgon är det fredag. då ska vi kalasa. ganska brutalt. det brukar sluta bra :)
lördag. då ska jag ta tag i alla idèer som vill ut ur huvudet. jippie!
söndag. kusin liten konfirmeras.
måndag. lyssna på band i stan.
tisdag. vexala -> -> -> ->



peace OUT.

4 kommentarer:

  1. vi sku måst vara snälla mot våra ryggar tillsammans å hitta på nån vettig hobby som sku motverka allt knas.

    SvaraRadera
  2. UTAN tvekan!
    man har bara en rygg, och står det inte rätt till med den är det ens plikt att vårda den!
    (speciellt om man är under 40 år och ändå har problem med ryggen bör man ta tag i det hela NU, eftersom att den knappast läker med åren och rätar ut sig :D )
    överväger vattengymnastik alternativt regelbunden simning, samt givetvis regelbunden och daglig stretchning.
    har du någo förslag?

    SvaraRadera
  3. pilates, yoga, core! min rygg har aldrig varit snelare!

    SvaraRadera
  4. nä, precis.
    det ½året jag höll på med yoga då jag var 12 (:D :D) var min rygg helt krejsibra,
    så de e en av anledningarna till att 'yoga' fanns med på min "8 saker, före jag dör blablabla"-lista här. :)
    go go go :) pilates har jag dock bara provat 1 gång. eri na hääft?

    SvaraRadera