torsdag 25 november 2010

IN MY OWN FACE!!!!!



det är en sån knasigt skön, tillfredsställande känsla man får,
när man övar med ett band,
och ett låt-parti skiter sig, och man tar det om och om och om och om igen.
...och så; 
plötsligt sitter det! man klarar det!
    speciellt när vi snackar om sådana låt-partin, som man aldrig trodde man skulle klara av att spela i dagsläget, men så på något mystiskt sätt så är fingrarna villiga att samarbeta, och faller in på rätt plats på rätt sträng vid rätt tidpunkt. och så lyckas man.
det är en väldigt trevlig känsla. väldigt.
nu värker dock fingrarna efter först 20 minuter gitarrspel i skolan, 1½h här hemma och 1½h vid bandlektionen. men jag gillar't. träningsvärk är av godo.

nu tållar jag jättemassor,
och ska gå och sova.
jag börjar först klockan 9 imorgon, och får stiga opp först HALV ÅTTA!!!!! en hel timme och 10 minuter senare än vad klockan vanligtvis är när jag med ett stön hasar mig upp ur sängen på mornarna.

fredag imorn dessutom.
glögg och pepparkakor. fredag. glögg och pepparkakor. fredag.
och massage på gymnastiken,
plus Makuuni godis och Idolmys med x-antal typer på kvällen.
GILLAR'T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar