tisdag 16 november 2010

1a spelningen

ett 15 årigt jag, sommar 08

ikväll har den första spelningen, för mig, med det nya bandet, ägt rum.
...eller spelning och spelning, vi spelade endast en låt, så jag vet inte om "spelning" är rätt ord att använda...
iallafall spelade vi en låt inför publik.
och det gick bra.
och det känns skönt.
och jag är taggad och inspirerad och motiverad till tusen att fortsätta nöta låtar och lira.

imorgon har jag inget prov, fast jag egentligen skulle ha haft ett.
varför?
jo, nämnligen för att jag har haft musik i den positionen i schemat som vi har prov i imorgon,
och i musikkursen hade vi som tidigare nämnt i något inlägg, en spelning istället för ett prov.
därför ska jag åka till skolan imorgon,
och kolla film i 2h, istället för att skriva prov.
a-w-e-some!

märker ni?
musik rockar. fett.

peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar